EPEIGON !!!!!!!!!!!!!!!! boot problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Mon Feb 5 17:44:54 EET 2007

On Mon, 5 Feb 2007, Nikos Kouvaris wrote:

> kati phga na allaksw ston tropo pou 8a fainontai ta para8yra mou se
> kubuntu 6.10 kai meta ekana restart kai den bootarei twra..
> gia thn akribeia ksekinaei na mpoytarei kai mollis amfanizetai to
> logotypo kubuntu h mpara apo katw de gemizei pote !!!!!!
> apo thn allh otan kanw boot se text mode gia na exw to systhma mono me
> konsola bootarei mia xara kai blepw kai ta arxeia moy kai ola ok ?

Mpes se text mode (8a deis kai to /home/me kai ta panta) kai mpes sto
/etc/X11 . 8a deis to arxeio xorg.conf ka8ws kai merika paliotera
antigrafa tou (xorg.conf.1 , xorg.conf.2 ktl). Metonomase to xorg.conf se
kati allo kai kane copy ena apo ta paliotera ws xorg.conf . An breis to
swsto, sthn epomenh epanekkinhsh 8a fortwsei swsta.