hylafax modem

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Feb 5 10:30:57 EET 2007

Tzikas Dimitris wrote:
> To skefthka kai afto ...
> O server einai enas HP - ML370
> etrexa kapia test ths HP kai einai ok opws leei...
> Skeftome na dokimasw kai kapio linux live CD na dw ti ginete ...

Mia kammenh seiriakh pi8anotata na mh fainetai sta diagnwstika.

8a fanei omws pairnontas ena seiriako gkourtzoumouti [1] poy ksereis oti
leitourgei (dokimase to se allon ypologisth) kai dokimazeontas to sto
mhxanhma poy exeis problhma.

[1] Ti einai ena gkourtzoumouti? Sthn prokeimenh periptwsh, den exei
apolytws kammia shmasia ti einai, arkei na leitourgei.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE