Απ: Mandriva Metisse

george zakinthinos at freemail.gr
Mon Feb 5 16:28:12 EET 2007

 > When the date was Thursday 01 February 2007 01:06, Alexandros Kosiaris
 > wrote:
 >
 > [...]

δυσκολευεται απο την οικονομικη κατασταση να ξοφλησει το δανειο για την
πισινα ?

ισως να μην εχει την εκπαιδευση, του διδαξε ποτε το σχολειο μια απλη C ?

λιγα καλα αγγλικα ?

οχι, 50 τομους αρχαια, που δε λεω καλα ειναι αλλα ρε παιδι μου...

τεσπα, υπαρχει ενα βασικο προβλημα , το λινουξ δεν μπορει να
ανταγωνιστει την microsoft στο eye-candy εαν το κανει θα την πατησει,
δεν μπορεις να περιμενεις οτι θα ακολουθησεις την ιδια τακτικη με
καποιον που εχει πολυ περισσοτερα χρηματα και θα τα πας καλυτερα

η λυση για εμενα ειναι

simple window manager (eg twm) + iceweasel + icedove + openoffice +
apt-get

ειναι πλεονεκτημα οτι window manager και apps ειναι διαφορετικα κομματια
για λογους απλοτητας

α και εαν μερικοι ξεχασουν να δειχνουν στους νεους την awk θα ειναι
ακομη καλυτερα :)

γιωργος