ATI driver

Antonis Faragitakis afarazit at gmail.com
Mon Feb 5 02:13:13 EET 2007

On 04/02/07, V13 <v13 at priest.com> wrote:
> [...]
akribos to idio problima exo kai ego. 2 meres tora prospatho na kano
to rimadi ton driver
na fortosi kanonika alla tipota. epsaksa sto forum tis fedora kai
dinoun kapoies lisi alla kai pali... mou fenete tha falo tin gforce
epano sto sistima kai tha teleiosi ekei to thema.

>   Einai gnosto feature ton drivers tis ATI. An psakseis sto google tha deis
> oti me to sygkekrimeno driver, an xrisimopoieis to Compisite to openGL
> apenergopoieitai.
>
>   To mono poy mporeis na kaneis einai na steileis ena mail stin ATI. Osoi
> perissoteroi steiloyn toso perissoteres pithanotites yparxoyn na diorthothei
> kapoia mera.
>
>   Episis, ayto poy mporeis na kaneis einai na peis se opoiondipote gnosto soy
> thelei na agorasei karta grafikon, na min protimisei ATI.
Eprepe na rotaga tin lista prin kano auti tin agora. Apla piga sto
site tis ATI eida oti exei drivers kai leo ok paizei, tha tin
psonizo... distixos

> <<V13>>

atn