ATI driver

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Sun Feb 4 19:07:50 EET 2007

Loipon meta kopon kai basanon ena sabatokuriako me thn nea sapphire
X1650Pro katelh3a sto e3hs:

Katarxhn exo debian unstable me kenrle 2.6.19-2 kai ati propriatery
drivers 8.33.6-1_i386. H motherborad einai MSI me nforce2 chipset.

Fortono os modules ta: agpcard, nvidia-agp, fglrx. Tote to DRI paizei
kanonika MONO an exo sto xorg.conf to Composite Disable. bebaia to
fglrxinfo mou deixnei oti xrhsimopoio to MesaGL anti to internal ths
kartas pou upo8eto 8a eprepe na xrhsimopoiei.

An to kano enable tote to DRI ton pinei. Xoris Composite profanos de
mporo na balo beryl sosta?

Exei kaneis kapoio antistoixo problhma?