Απ: Xorg configuration w/ i810 & Hp p930

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Feb 2 18:26:30 EET 2007

Την 2/2/2007, Apostolos Manolitzas <apostolix at gmail.com> έγραψε:
> συνεχίζοντας το προηγούμενο μαιλ, έχω αφήσει την ανάλυση της οθόνης στα
> 1600χ1200, αλλά δεν έχω καταφέρει να φτιάξω τα φοντς σωστά ώστε να φαίνονται
> αξιόλογα. Προσπάθησα να ακουλουθήσω τις οδηγίες [1], αλλά το αποτέλεσμα δεν
> ήταν το αναμενόμενο. Έχω ακολουθήσει τις οδηγίες και έχω κάνει install όλα
> τα φοντς που αναφέρονται στις οδηγίες.

από ότι βλέπω δεν έχεις antialising στα fonts. Δηλαδή κάθε pixel του
γράμματος είναι ή μαύρο ή άσπρο (το μαύρο χρώμα δεν σβήνει απαλά στο
περίγραμμα) με τελικό αποτέλεσμα να φαίνονται σκληρές γωνίες στα
γράμματα.
Ψάξε στις ρυθμίσεις του gnome/kde/what ever για να δεις πως
ενεργοποιείς (παράδειγμα από gnome/ubuntu: system menu -> system ->
preferences -> fonts, font rendering = subpixel smoothing)