hylafax modem

Tzikas Dimitris tzikas at demeter.gr
Fri Feb 2 15:26:36 EET 2007

Synaderfoi kallhspera

Exw ena fax server vasismeno sth Hylafax steimeno panw se Suse 8.2..
Prin arketes evdomades ton esteisa xrhsimopoiontas ena usrobotics 56k
external serial modem kai ola peigan 8avmasia
O fax server doulepse amesos xwris provlhmata ...
Meta omws apo liges evdomades leitourgeias o server epapse na doulevei
kai to mynhma htan:

/Subject: modem on /dev/ttyS0 appears wedged

The HylaFAX software thinks that there is a problem with the modem
on device /dev/ttyS0 that needs attention; repeated attempts to
initialize the modem have failed.

Consult the server trace logs for more information on what is happening.

You will be notified again after 5 minutes if the problem persists.

/Afou epsaxa ligo diaphstwsa oti o server den eixe ka8olou epikoinonia me to modem etsi loipon phga kai agorasa ena kainourgio idio modem
meta apo epanaegkatastash diaphstwsa oti eixe to idio akrivws provlhma..
afou epanegkatesteisa arketes fores th Hylafax kai etrexa thn entolh faxaddmodem den katafera kamia epikoinonia..
Meta dokimasa na doulepsw to modem apo ales efarmoges opws h minicom alla tipota ..
Xerei loipon kaneis ti ginete ?? exw xanasynanthsei paromio provlhma me modem se linux eftyxws tote to elysa me anava8mysh se ADSL
Twra omws den exw allh epilogh

Efxaristw

Tzikas Dimitris/
/