Character set +Samba πρόβλημα από migration με Ελληνικά

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Fri Feb 2 14:59:31 EET 2007

> Μπαίνω μέσω shell από ένα Debian μηχάνημα. Η μεταφορά όμως δεν έγινε μόνο
> από αυτό μιας και πήρε χρόνο και έτυχε για διάφορους λόγους να χρειαστεί
> να συνδεθώ και από windows xp client. Μέσω putty έχω δοκιμάσει και με τα 2
> encodings.
>
> Από locale στην περίπτωση που σχετίζεται από το παλιό μηχάνημα υπάρχει το
> εξής:
>
> LANG=POSIX
> LC_CTYPE="POSIX"
> LC_NUMERIC="POSIX"
> LC_TIME="POSIX"
> LC_COLLATE="POSIX"
> [...]
Θα έλεγα να βάλεις UTF-8 και στο locale. Πιστεύω πως αυτό που έχεις τώρα
είναι ISO8859-7.  Χρησιμοποιώ debian server και ποτέ δεν είχα πρόβλημα
με το Samba είτε σε Windows είτε σε Linux Clients.

Κάνε ένα dpkg-reconfigure locales και επέλεξε τα en_US.UTF-8 και
el_GR.UTF-8 (προφανώς κάνε ένα apt-get install locales πριν αλλά
φαντάζομαι αυτό το έχεις ήδη...). Επέλεξε σαν default τα el_GR.UTF-8
(δεν φαντάζομαι να έχεις πρόβλημα αν βάλεις και en_US.UTF-8). Τέλος κάνε

Τέλος φτιάξε τα παραπάνω LANG, LC κλπ ώστε να είναι είτε en_US.UTF-8 ή
el_GR.UTF-8

Στο smb.conf έχω:

unix charset = utf8
display charset = utf8

Δεν έχω πουθενά dos charset. Τα δεδομένα μου στο debian αντιγράφηκαν
μετά το πλήρες στήσιμο σε utf8 από ένα μηχάνημα Windows XP. Ελληνικά
βλέπω και στο shell, και στο putty και παντού, παλιά και νέα αρχεία.