αλλαγή κάρτας γραφικών

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Fri Feb 2 09:50:48 EET 2007

Χθες άλλαξα την (ποταπή για τα παιχνίδια!) nvidia GeForce5200MX με μια
ATI sapphire X1650 Pro. Κατέβασα τον propriatrey driver από την εταιρία
(απορώ γιατί δεν το βάζουν στο CD που έχει η συσκευασία) και τον
εγκατεστησα.

Μετά από λίγο ψάξιμο, με lynx φυσικά γιατί δεν είχα Χ, εβαλα στο xorg.conf :

Section "Module"
         Load    "bitmap"
         Load    "dbe"
         Load    "ddc"
         Load    "dri"
         Load    "extmod"
         #Load   "freetype"
         Load    "glx"
         Load    "int10"
         Load    "record"
         #Load   "speedo"
         Load    "type1"
         Load    "vbe"
EndSection

(αν μπορεί κάποιος να μου πεί τί κρατάω και τί όχι απο αυτά τα Modules
θα τον ευχαριστούσα...)

Section "Device"
         Identifier      "ATI"
         Driver          "fglrx"
	Option "AddARGBGLXVisuals" "On"
         Option "RenderAccel" "true"
         #Option "AllowGLXWithComposite" "true"
EndSection
Section "Extensions"
         Option "Composite" "Enable"
EndSection

Section "Screen"
         Identifier      "Screen 1"
         Device          "ati"
         Monitor         "LG"
         DefaultDepth    24
         Option          "AddARGBGLXVisuals"     "True"
         #Option "XAANoOffscreenPixmaps"

Καταρχήν δεν ξέρω άν είναι σωστά γιατί είχα ενεργοποιήσει και options
για το beryl αλλά δεν ξέρω αν είναι μόνο για nvidia.
Τα Χ έπαιξαν, αλλά όταν έτρεξα το beryl-manager εμφάνισε πρόβλημα και
δεν φόρτωσε window manager.

Ένα άλλο πρόβλημα -και πιο "βασικό"- είναι με τον mplayer. Πήγα να δώ
μια ταινία και όταν την έκανα fullscreen αυτή παρέμεινε στο ίδιο μέγεθος
με το αρχικό frame (και μάυρο το γύρω γύρω). Στο
/etc/mplayer/mplayer.conf to vo είναι commented και νομίζω ότι τρέχει με
-vo x11. Δοκίμασα με -vo gl2 αλλά χτυπούσε 99%  CPU και *ΠΟΛΥ* αργά.

Καμιά ιδέα;

ευχαριστώ

ΥΓ: εννοείτε πριν με nvidia έπαιζε κανονικά...