Xorg configuration w/ i810 & Hp p930

Apostolos Manolitzas apostolix at gmail.com
Fri Feb 2 08:12:38 EET 2007

On 1/15/07, Christos Nouskas <nouskas at freemail.gr> wrote:

> Ξεκίνα το X με παράμετρο "-dpi 125" (τουλάχιστον) ή πρόσθεσε στο
> Section "Monitor" το 'DisplaySize xxx yyy', όπου xxx/yyy οι διαστάσεις
> της οθόνης σε χιλιοστά. Αυξαίνοντας τα dpi (ή αντίστοιχα μειώνοντας τις
> διαστάσεις) θα φτάσεις στο μέγεθος γραμματοσειράς που θέλεις. Ενδεικτικά
> εγώ σε 1600Χ1200/16" έχω "DisplaySize 326 244".
>
> --

Καλημέρα σε όλους,

συνεχίζοντας το προηγούμενο μαιλ, έχω αφήσει την ανάλυση της οθόνης στα
1600χ1200, αλλά δεν έχω καταφέρει να φτιάξω τα φοντς σωστά ώστε να φαίνονται
αξιόλογα. Προσπάθησα να ακουλουθήσω τις οδηγίες [1], αλλά το αποτέλεσμα δεν
ήταν το αναμενόμενο. Έχω ακολουθήσει τις οδηγίες και έχω κάνει install όλα
τα φοντς που αναφέρονται στις οδηγίες.

Σας στέλνω μερικά screenshots. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τον Firefox και
με τα ελληνικά.

http://143.233.227.71/~amanol/desktop/MF_fonts_greek.png
http://143.233.227.71/~amanol/desktop/MF_fonts_western.png
http://143.233.227.71/~amanol/desktop/desktop_linux4.png

Έχει κανείς καμιά πρόταση για να φαίνονται λίγο καλύτερα.

Ευχαριστώ,
Απόστολος

[1] http://avi.alkalay.net/linux/docs/font-howto/Font.html

xdpyinfo | grep -A 5 1600
  dimensions:    1600x1200 pixels (363x272 millimeters)
  resolution:    112x112 dots per inch
  depths (7):    24, 1, 4, 8, 15, 16, 32
  root window id:    0x4d
  depth of root window:    24 planes
  number of colormaps:    minimum 1, maximum 1