Απ: linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Feb 1 18:47:35 EET 2007

Την 1/2/2007, Giannis Papaioannou <jhn at hellug.gr> έγραψε:

> An 8elete epaggelmatikes lyseis, yparxoun merikes emporikes (h'
> hmiemporikes) lyseis.

καλές οι επαγγελματικές λύσεις αλλά πρέπει να καταλάβενεις λίγακι και
τι συμβαίνει κάτω από το καπό. Δεν χρειάζετε να ξέρεις τα πάντα αλλά
πρέπει να καταλαβαίνεις το... πως να το πω... το block diagram και δυο
τρεις λεπτομέριες. Παράδειγμα από χτες το βράδυ όπου μέχρι  τις 2:00
παλευα με ένα plesk installation σε windows 2003 server [1]. Επειδή η
περίπτωση του πελάτη μου ήταν ΛΙΓΟ διαφορετική από το τυπικό οι 300
σελίδες του installation and configuration manual ήταν παντελώς
άχρηστες. Αν δεν καταλάβαινα 5 πράγματα για κάθε ένα από τα παρακάτω
δεν θα έβγαζα ποτέ άκρη:
 - ms IIS
 - ms ftp server
 - NTFS access rights