Απ: Mandriva Metisse

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 1 15:13:54 EET 2007

On 2007-02-01 11:49, Vaggelis Tripolitakis <vtripolitakis at gmail.com> wrote:

> Το μηχάνημα ήταν production... εφαρμογές γραφείου & internet ,
> εργαλεία προγραμματισμού και media player. Ποτέ δεν παρουσίασε
> πρόβλημα.

OK, καταλαβαίνεις όμως ότι αυτό είναι *ένα* παράδειγμα, και ως
παράδειγμα δε μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη, σωστά;

Κι αυτό το λέω γιατί η δική μου εμπειρία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με
αυτό ως τώρα.  Ανά 3-4 μέρες με φωνάζει όλο και κάποιος γνωστός, για να
του «φτιάξω το PC».  Αυτό που εννοεί, συνήθως, είναι ότι δεν του παίζει
κάτι στα Windows.

> Τώρα αν κάποιος μπαίνει σε σελίδες και γεμίζει trojans, backdoors και
> ιούς το μηχάνημα, είναι δικό του πρόβλημα.

Οχι, είναι πρόβλημα της εταιρείας που δεν έχει καταφέρει εδώ και τόσα
χρόνια να φτιάξει *ΜΙΑ* έκδοση από τα λειτουργικά της συστήματα που να
_μην_ έχει ιούς.  Μην μεταθέτουμε την ανικανότητα και την βλακεία της
Microsoft στην πλάτη του καημένου του χρήστη :P