Απ: linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Feb 1 11:49:09 EET 2007

On Thu, 2007-02-01 at 09:31 +0200, Nick Demou wrote:

> Και παρεπιπτόντως έχοντας ήδη κοιτάξει προσεκτικά το postfix
> πραγματικά ρυθμίζεται πολύ ευκολα και "κομψά" για multiple domains.

Αυτό είναι αλήθεια. To VIRTUAL_README [1] περιγράφει αναλυτικά τον τρόπο
που μπορεί να ρυθμιστεί σε διάφορα σενάρια.

Κι εγώ χρησιμοποιώ το postfix, όχι επειδή θεωρώ ότι είναι καλύτερο ή
χειρότερο από τους υπόλοιπους MTA, αλλά:
1) επειδή είναι το μόνο με το οποίο έχω ασχοληθεί,
2) έχει πολύ καλό documentation και
3) θεωρείται γενικά ένας αξιοπρεπέστατος MTA.

Φυσικά σέβομαι απόλυτα τις προτάσεις του Κεραμίδα και Κισσανδράκη για το
sendmail, αλλά:
1) θεωρώ ότι αναφέρονται σε ένα πιο advanced περιβάλλον
2) αυτό το configuration αρχείο του sendmail δεν μπορώ ούτε να το βλέπω
μπροστά μου. :)

[1] http://www.postfix.org/VIRTUAL_README.html