please, δώστε λίγη σημασία στο netiquette

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Feb 1 10:46:50 EET 2007

ειδηκά τις τελευταίες μέρες έχω βαρεθεί να κάνω scroll down απέραντα
quotes των 10 παραγράφων για να διαβάσω 5 αράδες απάντηση (αλλά και
ένα σωρό άλλα μικρά και χαζά ατοπήματα εμφανίζονται τακτικά)

Τα λαθάκια συμπεριφοράς στην mailing list δεν είναι θανάσιμα
αμαρτήματα[1] αλλά λίγη προσοχή θα βοηθήσει να είμαστε περισσότερο
χαρούμενοι καθώς διαβάζουμε την λίστα