merging uniq -c lists

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Dec 27 13:47:32 EET 2007

On 12/27/07, Alexandros Kosiaris <alex at noc.ntua.gr> wrote:

> [...]
>
> Δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο εργαλείο. Αλλά η ερώτηση είναι:
>
> Γιατί να κάνεις merge δύο λίστες που έχουν προκύψει από uniq -c και να
> μην κάνεις merge δύο λίστες και μετά να τρέξεις uniq -c στο αποτέλεσμα?

σωστή ερώτηση: η αλήθεια είναι ότι θέλω να κάνω merge περίπου _χίλιες_
λίστες με χιλιάδες γραμμές σε κάθε λίστα. Για την ώρα καταφεύγω στο
απλό κόλπο που προτείνεις αλλά με έπιασε η περιέργεια να δω αν υπάρχει
εργαλείο για αυτό το σκοπό (έχω βρει ένα σωρό που δεν περίμενα να
υπάρχουν). Σκέφτηκα πως και πιο "κομψό" είναι (γιατί δεν δημιουργεί
ένα τερατώδες αρχείο με σχεδόν ένα εκατομμύριο γραμμές) και
υποψιάζομαι πως θα είναι πιο γρήγορο και σε κάποια άλλη περιπτώση
μπορεί να έχω τις τελικές λίστες χωρίς τα raw data και θα μου καλυφθεί
η περιέργεια :).