problem with greek fonts

Aggelis Giorgos gaggelis at cs.teiath.gr
Thu Dec 27 11:49:05 EET 2007

Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά με υγεία κ ευτυχία.

Λοιπόν το πρόβλημα μου είναι πως έχω έναν file server και σε αυτόν έχω
έναν δίσκο όπου έχω την μουσική μου.
Πρόσφατα αντέγραψα ορισμένα αρχεία από ένα Windows μηχάνημα το οποίο
είχε τα ονόματα με ελληνικούς χαρακτήρες.

Τον δισκό τον μοιράζω σε 2 υπολογιστές μέσω samba και με nfs.
ούτε από linux μηχάνημα, ούτε από μηχάνημα με Windows εμφανίζονται τα
ονόματα των αρχείων αλλά με παύλες.

Από ότι έχω καταλάβει, και από ότι έψαξα λίγο στο google θα πρέπει στο
/etc/fstab του server μου να του δώσω την επιλογή για utf-8.

Του έδινα για παράδειγμα, nls=utf8 αλλά είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε
να τον κάνει mount.
Δοκίμασα και με την επιλογή iocharset=utf8 αλλά και πάλι τίποτα.

Το μηχάνημα τρέχει Arch.
Αυτό που παρατήρησα είναι πως αν συνδεθώ από ένα μηχάνημα με Windows με
έναν ssh client τα ονόματα των αρχείων με ελληνικά τα βλέπω κανονικά.

Ευχαριστώ...