Linux-greek-users Digest, Vol 56, Issue 27

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sat Dec 22 18:01:38 EET 2007

On Saturday 22 December 2007 John Kostaras wrote:
> Καλησπέρα,
>
> και χρόνια πολλά. Πρόσφατα έκανα format στο C: κι έσβησα τον bootmanager
> που μου έδινε τη δυνατότητα να φορτώσω την εγκατάσταση SUSE. Δυστυχώς έχω
> χάσει και τη boot δισκέτα του Suse. Ξέρει κανείς πως μπορώ να ξαναμπώ στο
> Suse για να ξαναφτιάξω τον boot manager; Το σύστημα bootάρει απευθείας στα
> Windows...
>
> Δοκίμασα με το Suse DVD να κάνω rescue αλλά τζίφος...
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
>
> ΓΚ.

Αφού έχεις το DVD του suse, μπες κανονικά με αυτό στην εγκατάσταση, και θα
βρεις μια επιλογή "Εκκίνηση εγκατεστημένου συστήματος" (""Boot installed
system"). Αυτό θα πρέπει να σε καλύψει

Μπορείς ακόμα να δοκιμάσεις και το Super Grub Disk -
http://supergrub.forjamari.linex.org/
Υπάρχει σε CD και σε δισκέτα

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html