problhma sto net installation tou Debian

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Dec 20 21:17:05 EET 2007

On Thursday 20 December 2007 19:44, Giorgos Pallas wrote:

> Tin wra pou exei kollisei, dokimase na bgeis se mia alli konsola (Alt-F5
> px) kai dwse dmesg na deis ti exei bgalei... Kanto malista prin ftasei
> to simeio pou kollaei, wste na deis an kollaei asxima (o kernel) i to
> systima akoma zei aplws symbainei kati allo...

Epayksanw kai pros8etw oti me Alt+Fx mporeis na deis ti kanei ekeinh th
stigmh, afou se kapoia konsola deixnei tis entoles pou ekteloyntai apo ton
installer.

An ginetai kata to download twn paketwn pantws, mporei na einai kapoio broken
mirror. Dokimase allo mirror (px an xrhsimopoihses otenet, dokimase ntua).

-A