agora laptop [off-topic]

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Dec 19 16:42:43 EET 2007

Στις Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2007 07:00, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:
> Με τα Vista πάντως τα πράγματα είναι αρκετά πιο πολύπλοκα καθώς οι
> εκδόσεις που δίνονται με τα notebooks είναι κλειδωμένες με βάση το BIOS.

Και με τα XP, και με τα XP... Το laptop που αγόρασα για τον πατέρα μου (από
επώνυμο κατασκευαστή!) είχε μια "ημι-εγκατάσταση" των XP στο σκληρό, και
καθώς την ενεργοποιείς σου ζητά ένα άδειο DVD και γράφει τον εαυτό της
σ'αυτό. Αυτό το DVD δύναται να χρησιμοποιηθεί για repair/επανεγκατάσταση μόνο
στο συγκεκριμένο laptop, προφανώς μέσω κάποιου κλειδώματος βασισμένου στο
BIOS.

FOSS και πάλι FOSS...

Θοδωρής

--