Linux sto PS3?

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Tue Dec 18 18:14:41 EET 2007

On Tue, Dec 18, 2007 at 04:38:38PM +0200, Calliope-Louisa T. Sotiropoulou wrote:

> Έχει δοκιμάσει κανείς σας να βάλει Linux σε PS3; Και αν ναι, ποια από όλες
> τις διανομές προτίμησε;
>
> Ψήνομαι να μπω στη διαδικασία και ψάχνω στα διάφορα forums τα υπέρ και τα
> κατά.
>

> Λουίζα

Λειαν συντόμως θα προσπαθήσω να το εγκασταστήσω (αφού αλλάξω σκληρο
δίσκο). Ψάχνοντας κατέληξα στο yellowdog linux που φαίνεται να είναι η
πιο ολοκληρωμένη επιλογή. Είναι commercial distro αλλά μου φαίνεται η
καλύτερη επιλογή. Στo http://www.terrasoftsolutions.com θα βρείς
περισσότερα (αν θυμάμαι έχει πλήρη οδηγό εγκατάστασης).