ARXEIO ERT STO DIADIKTYO (Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Dec 14 06:58:24 EET 2007

On Tue, 2007-12-11 at 13:15 +0200, Konstantinos Togias wrote:

> Πριν λίγο πήρα χαμπάρι ότι το κείμενο στη σελίδα "Τεχνικά Θέματα" του
> δικτυακού κόμβου του αρχείου της ΕΡΤ (
> http://www.ert-archives.gr/wpasV2/public/u04-usr-tech.aspx ) άλλαξε
> από χθες.. Ενώ ανέφερε ότι: "Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα
> Linux/Unix.", σήμερα στην ίδια σελίδα διαβάζω:
>
> "… Στην παρούσα φάση βέλτιστη πρόσβαση σε αυτό επιτυγχάνεται με
> υπολογιστές που χρησιμοποιούν λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows
> ή Apple MacOSX. Παρακάτω αναφέρονται τα απαιράιτητα επιπρόσθετα
> λογισμικά και οι τυχόν ρυθμίσεις που απαιτούνται. Σχετικά με
> [...]

[Σημ: αυτή είναι η δεύτερη αποστολή του μηνύματος, καθώς το πρώτο το
έφαγε το spam filter (!)]

Το ότι έπιασε τόπο είναι αναμφισβήτητο! :)

Αλλά το ότι χρειάστηκε εξωτερική παρέμβαση για κάτι τόσο βασικό, όπως
είναι η πρόσβαση στο υλικό από όλους όσους πληρώνουν την ΕΡΤ, σημαίνει
ότι ο σχεδιασμός ήταν ελλιπής.

Προσωπικά, εντοπίζω το πρόβλημα στην χρήση ενός format για το οποίο δεν
είναι ξεκαθαρισμένη η κατάσταση σχετικά με την αναπαραγωγή των video, τα
οποία είναι κωδικοποιημένα σε αυτό, κάτω από Linux κα. Γι'αυτό η διάθεση
του υλικού και σε ένα ακόμη φορματ που δεν καλύπτεται από πατέντες θα
ήταν μια λογική λύση.