πραγματικά ανοιχτό ZFS & CDDL [was: compressed volumes στο linux]

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Dec 10 22:27:00 EET 2007

Giorgos Keramidas wrote:
> [...]

Ηδη εξέφρασα, εμμέσως και όχι ιδιαίτερα ισχυρά είναι η αλήθεια(περίμενα κάποιον
άλλον να το κάνει), την αποστροφή μου για την χρήση του όρου υποδούλωση στο εν
λόγω θέμα.

Παρόλα αυτά όποιον και από τους δύο όρους που προτείνεις χρησιμοποιήσεις(ειδικά ο
2ος είναι ιδιαίτερα ισχυρός, ο 1ος δυστυχώς συχνά παραρμηνεύεται και γίνεται
συνώνυμος του 2ου) παραμένει το γεγονός της προσπάθειας αφαίρεσης μίας μορφής
ελευθερίας από το άτομο.
Δεν αρνούμαι ότι μπορεί να είναι(και σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε σχεδόν σίγουρα
είναι) καλύτερη εναλλακτική από την άκρατη ελευθερία αλλά παρόλα αυτά παραμένει
μία μορφή στέρησης ελευθερίας.

Εδώ μπαίνεις σε δύσβατα χωράφια. Ενώ έχεις γενικώς δίκιο σε αυτά που λες, το τι
είναι κοινά αποδεκτό ως σωστό και κατά πόσο τελικά αυτό όντως αυτό τα μαθαίνεις(
και κατά πόσο εκείνα θα πρέπει να το δεχτούν) είναι πολύ μεγάλη συζήτηση που δεν
νομίζω ότι έχει θέση σε αυτό το thread και αυτή την mailing list.

> Δεν έχεις πολύ άδικο σε αυτό που λες.   Είναι (όπως και ο ίδιος, πολύ
> σωστά επισημαίνεις) πάρα πολύ λεπτή η διαχωριστική γραμμή μεταξύ

Ακριβώς.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074