On Liberty

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Dec 10 10:55:50 EET 2007

Giorgos Keramidas wrote:
> Γειά σου Απόλλωνα,
>
> Πολύ ωραίο το κείμενο του John Stuart Mill.  Δεν είχα διαβάσει κάτι από
> JSM τόσο καιρό, αλλά μου άρεσε τόσο που το έκανα texinfo και pdf, για να
> το τυπώσω και να το διαβάσω με την ησυχία μου, χωρίς να έχω ανάγκη από
> browsers.

Kalws arxises me John Stuart Mill, twra mporeis na synexiseis me tous
parakatw, me ayth thn proteinomenh seira :

Thomas More ("Utopia")

William Godwin ("Enquiry concerning Political Justice, and its Influence
on General Virtue and Happiness")

Max Stirner ("The Ego and Its Own")

Pierre-Joseph Proudhon ("What is Property? An Inquiry into the Principle
of Right and Government"). Agnohse ton antishmitismo tou.

...KAI MHN AKOUSEIS AYTO POU 8A APANTHSEI O KOUTLIDHS.

;-)