On Liberty

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 10 02:03:10 EET 2007

Γειά σου Απόλλωνα,

Πολύ ωραίο το κείμενο του John Stuart Mill.  Δεν είχα διαβάσει κάτι από
JSM τόσο καιρό, αλλά μου άρεσε τόσο που το έκανα texinfo και pdf, για να
το τυπώσω και να το διαβάσω με την ησυχία μου, χωρίς να έχω ανάγκη από
browsers.

Μια draft texi και pdf έκδοση υπάρχει εδώ:

    http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/on-liberty.texi
    http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/on-liberty.pdf

Δεν έχω κάνει index ακόμα το κείμενο, οπότε το κεφάλαιο `Index' είναι
κενό· επίσης, δεν έχω τελειώσει με το προσεκτικό review για να δω αν έχω
κάνει λάθη, τυπογραφικά· τέλος δεν έχω διορθώσει μικρολεπτομέρειες στο
typeset κείμενο, όπως non-breaking spaces, τελείες που δεν είναι τέλος
πρότασης, κοκ.  Μόλις βρω λίγη ώρα, θα τελειώσω και με αυτά.

Αν κρίνω από τη χρονολογία του αρχικού κειμένου, είναι λογικά public
domain πλέον, οπότε πάρ' το και σε Texinfo/PDF με GFDL 1.2 license,
σαν δώρο για το αρχικό reference :)