Version-controlled configuration files

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Dec 9 15:30:36 EET 2007

On Sat, 2007-12-08 at 23:23 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> [...]
>
> Τυχαίο ήταν (επίσης δεν έχει χρειαστεί ποτέ να κάνω monitor πάνω από 20
> μηχανήματα ταυτόχρονα, οπότε το `control freak' που θέλει να κρατάει
> versioned files, flags & permissions μέσα μου, ίσως δεν είναι scalable).

Πάντως το είδος του backup εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το είδος των
δεδομένων και του πόσοι διαχειρίζονται αυτά τα δεδομένα. Δηλαδή,
οποιοδήποτε backup strategy αποκτά νόημα με τον κατάλληλο τύπο
δεδομένων.

Τα configuration files είναι ένα "καλό" είδος για να πειραματιστεί
κανείς, ειδικά αν τα διαχειρίζονται περισσότερα του ενός άτομα.