Version-controlled configuration files

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Dec 8 14:15:12 EET 2007

> rdiff-backup ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα/λεπτομέρεια που θα έπρεπε να
> γνωρίζει κανείς για το τελευταίο? Σου κάνω την ερώτηση επειδή νομίζω
> πως έχεις αναφέρεις το rd-b στο παρελθόν, οπότε θεωρώ πως γνωρίζεις
> κάτι σχετικά.

Τα incremental backups μπορεί να απαντήσουν στην ερώτηση «πότε έγινε η
τάδε αλλαγή», αλλά όχι στο ποιος και γιατί. Επιπλέον, δεν νομίζω ότι
προσφέρουν λειτουργίες όπως annotate/blame και diff μεταξύ διαφόρων
revisions. Επίσης, δεν κάνεις check-in ένα αρχείο όποτε εσύ θέλεις,
αλλά όποτε αυτό θέλει, που σημαίνει ότι αν κάνεις δύο αλλαγές σε ένα
αρχείο, για άσχετο λόγο, την ίδια μέρα, θα εμφανιστούν σαν να έγιναν
μαζί. Συνήθως τα incremental backups δεν κρατιούνται συνήθως
επί μακρόν, αλλά για περιορισμένο χρονικό διάστημα, αν και αυτό
λύνεται με το κατάλληλο configuration. Αν κάνεις όμως κάτι τέτοιο μετά
θα πρέπει να αντιμετωπίσεις το backup ως repository που πρέπει να
γίνεται backup, και γενικά μοιάζει μεγάλη χακιά.