Version-controlled configuration files

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Dec 7 16:26:14 EET 2007

On Fri, 2007-11-16 at 12:22 +0200, Giorgos Keramidas wrote:
> [...]

[...]

> 2. Μια άλλη λύση είναι να χρησιμοποιήσεις το cfengine ή κάτι αντίστοιχο,
> αντί για το Subversion.  Δεν είναι version control σύστημα, αλλά κάνει
> καλά τη δουλειά του και είναι σίγουρα πιο δοκιμασμένο από «ad hoc»
> λύσεις που υλοποίησε ο Χ Random hacker προχτές το βράδυ.

Πρόσφατα ήθελα να κάνω το ίδιο πράγμα με το etc, αλλά τελικα κατέληξα
στα incremental backups (αλά revisions του subversion) του rdiff-backup,
το οποίο κρατάει όλα τα permissions και extended attributes και σου
δίνει τη δυνατότητα να κάνεις επιλεκτικά restore κάποιο αρχείο ή
κατάλογο από κάποιο παλιότερο incremental backup.

Επειδή δεν το αναφέρεις ως λύση, θα ήθελα να γνωρίζω αν υπάρχει κάποιο
πρόβλημα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που θα έπρεπε να ξέρει κανείς, ή
απλά η μη-αναφορά του ήταν τυχαία.

Ευχαριστώ