tar archives και corruption

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Dec 5 19:21:14 EET 2007

On Sun, 2007-12-02 at 15:21 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Υπάρχει ένα μικρό ``race condition'' μεταξύ του tar και του md5sum, και
> δεν είναι άσχημη ιδέα να κρατάς το md5sum από symlinks, οπότε μάλλον
> μπορείς να το ``βελτιώσεις'' ελάχιστα με:
>
>     sh -c "test -d '{}' || md5sum '{}'"

Όταν το verification των md5 sums γίνεται εντός του archive, τότε ο
έλεγχος των checksums είναι δυνατός μόνο για regular files, οπότε
πρακτικά δεν έχει καμία διαφορά αν το αρχείο με τα checksums περιέχει
και checksums για symlinks.

Πάντως ευχαριστώ για την παρατήρηση γιατί και σαν σκέψη μου είχε
διαφύγει τελείως :)