backup over NFS or SSH?

basOS G noxelia at gmail.com
Wed Dec 5 18:38:26 EET 2007

Δε ξερω πως λειτουργει το εν λογω προγραμμα. Ενδεχεται όμως να κερδίζεις απο
την προσεγγιση ssh λογω του παραλληλισμού αναζήτησης διαφορών στα δύο
μηχανήματα. Αυτο θα ισχύει μονο εαν το εν λογω προγραμμα κρατάει κάποια
κατάσταση των δύο replicas και σκανάρει καθε φορά για τις διαφορές με βάση
την προηγούμενη κατάσταση πραγμα που μπορεί να το κάνει κάθε μηχανημα για το
δικό του αντιγραφο και μετά να συχρονίζονται οι διαφορες.