backup over NFS or SSH?

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Wed Dec 5 12:41:03 EET 2007

Καλημέρα,

Μετά την αγορά νέου υπολογιστή κάνω μι ααναδιοργάνωση στα PC μου. Και
έχω την εξής απορία. Σε ένα server θα κάνω ένα ξεχωριστό partition για
backup. Καταρχήν τι filesystem προτείνετε; Το ext3 που έχω μου φαίνεται
μια χαρά.

Απο το desktop PC μου τώρα θέλω να κάνω backup data με rdiff-backup. Και
μπορώ είτε

α) απευθείας στον server με ssh (το rdiff-backup δίνει τέτοια δυνατότητα)
β) να κάνω nfs export το backup partition και στο desktop να το κάνω
mount. Έπειτα το rdiff-backup μπορεί να δουλέψει σαν να κάνει copy απο
filesystem σε filesystem.

Ποια νομίζετε είναι η καλύτερη μέθοδος;

Ευχαριστώ