ανεξήγητο πρόβλημα σε ένα απλό http GET !!!

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Wed Dec 5 00:40:44 EET 2007

Nick Demou wrote:

> λογικά κανένας ΗΥ δεν είχε proxy αλλά ειδικότερα τα tests με
> wget,w3m,elinks έγιναν σίγουρα σε ΗΥ χωρίς proxy

Σύμφωνα με όσα έγραψες στο προηγούμενο μέιλ σου, εμένα μου φαίνεται για
συμπεριφορά firewall. Μήπως στο γραφείο της φίλης σου έχουν κάποιο τέτοιο
κατασκεύασμα που δεν έχουν ρυθμίσει για το ταπεινό telnet;

Άλλο ενδεχόμενο, είναι ο otenet να περνά όλη την κυκλοφορία του από κάποιο
proxy (transparent) και αυτό να μη σου γυρνά τίποτα καθώς θα περιμένει να
κάνει fetch τη σελίδα από το πραγματικό μηχάνημα.

-Στάθης