tar archives και corruption

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Dec 2 20:24:20 EET 2007

On Sun, 2007-12-02 at 15:21 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Σου προτείνω ένα file system με ``snapshots''.

Ευχαριστώ, αλλά μάλλον αυτό θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα
ασχοληθώ με το backup. :)

> Καλό :)
>
> Υπάρχει ένα μικρό ``race condition'' μεταξύ του tar και του md5sum, και
> δεν είναι άσχημη ιδέα να κρατάς το md5sum από symlinks, οπότε μάλλον
> μπορείς να το ``βελτιώσεις'' ελάχιστα με:
>
>     sh -c "test -d '{}' || md5sum '{}'"

Όντως, αυτό είναι πολύ πιο σωστό. Θα το διορθώσω. Thanks :)

Η αλήθεια είναι ότι το να συμπεριλάβω ένα test μέσα στην xargs με ζόρισε
ιδιαίτερα, επειδή αρχικά προσπαθούσα κάπως έτσι:

  $ tar -cvpf bak.tar bak/ | xargs -I '{}' $(test -f '{}' && md5sum '{}')

... και δεν δούλευε. Για την ακρίβεια, τα md5 sums (άγνωστο αν αυτά
υπολογίζονταν ή όχι) δεν εκτυπώνονταν στο stdout, παρόλο που η default
εντολή της xargs είναι /bin/echo. Χρειάστηκε "εξωτερική βοήθεια" για να
χρησιμοποιήσω τελικά την (πολύ χρήσιμη) παράμετρο '-c'  των sh, bash
κτλ.

> BTW, μάλλον συμφέρει να διαλέξεις ένα άλλο όνομα.  Μάλλον δε θες να σου
> την πέσουν τα κοράκια που έχει η Veritas για δικηγόρους, για trademark
> violation.

Αν και τώρα είναι αργά, πραγματικά δε νομίζω να ασχοληθεί κανείς :)