tar archives και corruption

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Dec 1 16:42:05 EET 2007

On Fri, 2007-11-30 at 21:37 +0200, George Notaras wrote:

> [...]
> sums. Έχω καταλήξει στον τρόπο.
>  * δημιουργία ενός utility που θα κάνει έλεγχο του md5 checksum του κάθε
> αρχείου του tar archive χωρίς να κανει extraction και χωρίς να "τα
> χάνει" σε περίπτωση corruption και σύγκρισή του με τα md5 sums που έχουν
> αποθηκευτεί στο δευτερεύον αρχείο. Δηλαδή η διαδικασία θα μπορεί να
> γίνει κατευθείαν στο dvd, όπως με το cpio. Έχω γράψει ένα τέτοιο
> σκριπτάκι που δουλεύει καλά, εκτός από την περίπτωση που έχουν "χαλάσει"
> τα metadata του πρώτου αρχείου του archive (λόγω bug σε module της

Για τα παραπάνω έχω γράψει ένα αναλυτικό post στο blog μου:
http://www.g-loaded.eu/2007/12/01/veritar-verify-checksums-of-files-within-a-tar-archive/

Για όσους δεν χρειάζονται αναλύσεις:

* Η μέθοδος ταυτόχρονης δημιουργίας tar archive και αρχείου με md5 sums:

$ tar -cvpf mybackup.tar myfiles/ \
    | xargs -I '{}' sh -c "test -f '{}' && md5sum '{}'" \
    | tee mybackup.md5

Παρατηρήσεις/βελτιώσεις ευπρόσδεκτες.

* Utility για in-place verification των md5 sums μέσα στο tar archive:
http://www.g-loaded.eu/packages/veritar/veritar-0.1.0.tar.gz