tar archives και corruption

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Sat Dec 1 12:51:34 EET 2007

V13 wrote:

>   Ayto moy akoystike ligo aforistiko... to stirizeis kapoy? Oses fores
> xreiastike na apanafero kati apo tape to ekana xoris problima. Gia thn
> akribeia, ta tape exoyn thn katapliktiki idiotita toy na emfanizoyn prota
> problima otan pas na *grapseis* se ayta kai oxi otan pas na diabaseis. To
> kako einai oti bolevei na exeis kai ena reserved drive gia th periptosi
> opoy
> meta apo N xronia to palio ta paiksei kai den tha briskeis antistoixo.

Nai entaksei itan ligo iperboliko, alla to pistevo. Apo tin alli, me ta
tapes exeis to problima ton asymbaton formats. QIC, Travan, DAT, DDS kai
paei legontas. Ante na breis tape drive pou na doulevei me tin tainia pou
exeis kai na exei to sosto interface (SCSI-1/2/3 klp) gia na bgaleis akri.
Simeiono, oti den anaferome se kapoio super-duper data center, alla gia to
"spiti" 'h mia mikri epixeirisi.

>   Pera apo ayto, mporeis na lyseis to problima soy kai me USB flash kai
> genikotera me SSDs, ta opoia mporoyn na fanoyn idiaitera apodotika, toso
> se
> thema kostoys kai taxytitas, oso kai se thema xoroy.

Oi diafores morfes ton SSDs einai mia idiaitera elkistiki lisi gia mikrou
ogkoy dedomena (peripou merxi 2GB). Meta to kostos anebainei poly,
toulaxiston gia ta dika mou kritiria. Omos, einai mallon i asfalesteri
lisi gia long-term (5-10 xronia) apothikeysi.

-Stathis