Scriptaki gia metatropi wma se mp3 meso vlc

DJ Art djart at linux.gr
Fri Aug 31 23:49:17 EEST 2007

On Friday 31 August 2007, Michael Iatrou wrote:
> Το παραπάνω (s/\[Vv\]/\[Aa\]/) κάνει decode ένα wma σε wav και encode
> το wav σε mp3. Δεν ξέρω αν/πως γίνεται transcoding wma σε mp3.

Με κάποιο πρόγραμμα που θα υποστηρίζει όλα τα formats (π.χ. ffmpeg) και
pipes (κλασσικά). Δηλαδή πάλι μέσω wav, αλλά χωρίς να γράφεται στο
δίσκο. Κι έτσι όπως το γραψες δηλαδή, απλά ενώνεις τις 2 εντολές με
pipe, μαζί με τα απαραίτητα extra options σε κάθε μεριά για
output/input σε/απο stdout.

TADE -decode tade.wma | TADE -encode tade.mp3

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?