Re: Θέσεις των κομμάτων για τα θέματα που μας αφορούν

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Thu Aug 30 13:50:27 EEST 2007

On 8/29/07, yiorgos kapellakis <kapellakis at gmail.com> wrote:
> Hello guys,
>
> kai apo tin lista na stalei pali DEN 8a exoume apantisi

Να πω την αλήθεια θα ήθελα να λάβω απαντήσεις και από άλλα πολιτικά
κόμματα στα ερωτήματα μου αλλά είμαι μόνο ένας άνθρωπος. Πάντως
προσκαλώ όποιον εκφράζουν τα ερωτήματα που παραθέτω και η διατύπωση
τους αν επιθυμεί ας τα γνωστοποιήσει στα πολιτικά κόμματα που
επιθυμεί. Γιατί άλλο να επικοινωνεί μαζί τους ένα άτομο, άλλο δέκα,
και άλλο εκατό.

Ελπίζω να έχω σύντομα νεώτερα και από άλλες πολιτικές παρατάξεις.

--
http://elkosmas.gr