debuging thunderbird

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Aug 28 12:39:41 EEST 2007

Δεν είναι απολύτως σπαστικό να τρέχεις ένα πρόγραμμα 10 φορές με
strace και να δουλεύει κανονικά ενώ το ΙΔΙΟ κ*λ*πρόγραμμα κολάει 9
στις 10 εφόσον το τρέξεις χωρίς strace!!!!.

Οι πιο έμπειροι αν μπορείτε πείτε μου μήπως κάνω κάποια κουταμάρα:

Επί της ουσίας αυτό που κάνω είναι: τρέχω το thunderbird με
   /usr/bin/mozilla-thunderbird 2> tb.log
μετά πάω σε έναν IMAP folder με 40.000 emails. Βάζω φίλτρο για να δω
μόνο τα σπαμ (~39.900 απο αυτά), μετά τα επιλέγω όλα με ctrl-A και
ξεκινάω να τα μεταφέρω σε έναν άλλο IMAP folder. Σε εκείνη τη φάση αν
κάνω κλικ να δω emails σε ένα 3ο IMAP folder τότε 1 στις 10 θα έχω
seg.fault[1]. 8 στις 10 θα έχω seg.fault αν κλείσω το tb αμέσως μετά.
1 στις 10 όλα θα πάνω καλά.

αν το τρέξω με strace ως εξείς:
    strace -f  /usr/bin/mozilla-thunderbird 2> strace.log
δεν βλέπω seg. fault στο log (και ποτέ δεν τερματίζει απροσδόκητα στην
φάση που κάνω κλικ στον 3ο IMAP folder)

[1] /usr/lib/mozilla-thunderbird/run-mozilla.sh: line 131: 17166
Segmentation fault      "$prog" ${1+"$@"}

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651