Τρόπος λειτουργίας Opensource

Fotis Georgatos gef at ceid.upatras.gr
Mon Aug 27 12:55:09 EEST 2007

Christos Ricudis wrote:
 > >  > 7f 45 4c 46 01 01 01 09  00 00 00 00 00 00 00 00
 > >
 > > stelnoyme ELF headers me to signature kai to relocation table
 > > fatsa karta kai leme oti einai kai executable kwdikas?!?
 > >

 > As mhn eixe ta mhdenika sto telos kai na'blepa an 8a to psylliazosouna :)

Ki omws oxi, tha mporoyse eksalloy na einai data structure. Gia thn istoria:
ayto poy eida ontws prwto htan ta polla tessaria toy relocation table :)

Ofeilw na zhthsw kai syggnwmh poy tetoies xalapes stigmes
stelnw mhnyma se aythn thn lista, alla as petaksw thn idea:

Yparxei kati poy tha mporoyse na proteinei kaneis wste na thesei
thn texnologia sthn yphresia twn anagkwn twn sympolitwn mas poy flegontai?
Oi radioerasitexnes gia paradeigma exoyn eksairetikes epityxies se ayto.

Epishs, exete ton noy sas, giati sta MME yparxei trelh paraplhroforisi:
http://anadasosi.blogspot.com/2007/07/blog-post_11.html ,
an kai sthn Kypro fainontai na to xeirizontai kalytera to thema:
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=733062&-V=archivearticles

sas xairetw,
Fotis