Πρόβλημα με growisofs/mkisofs

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Fri Aug 24 22:14:29 EEST 2007

Στις 24/08/2007, ημέρα Παρασκευή και ώρα 21:42 ο/η V13 έγραψε:

> Ayto to arxeio einai OK? Mipos appla to CD den einai OK?

Όχι δεν είναι και είναι δικιά μου μ@$#&#)%*&@$
Στο script που κάνω αντιγραφή κάποια αρχεία, έχω ξεχάσει ένα -L σε ένα cp, και
αντί να γράφω αρχεία γράφω links...

Έτσι στο opensuse (που τα links είναι έγκυρα) το DVD γράφεται σωστά, ενώ στο
sysresccd (όπου όλα τα αρχεία δείχνουν στο κενό) έχει δίκιο να μην το γράφει.
Θα αλλάξω το script και θα γράψω όλα τα CD/DVD από την αρχή για να δούμε αν
είναι έτσι....

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html