MS: "compare_linux"

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Aug 24 18:39:34 EEST 2007

Dimitris Kalamaras wrote:
> FYI, αν δεν το έχετε δει ήδη:
> http://www.microsoft.com/windowsserver/compare/compare_linux.mspx
>
> --Δ

Το έχουμε δει... Άστους στον κόσμο τους...
Με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου τελευταία με τους 2003 servers (δεν
μπορείς να αντιγράψεις αρχεία από shares επειδή το path υπερβαίνει τους
250 χαρακτήρες - κάτι που δεν έχουν διορθώσει από τα Windows 2000, 7
χρόνια-  το software mirror καταλήγει σε μπλε οθόνη αν βγάλεις τον ένα
δίσκο, και μετά φροντίζει να κάνει corrupt και τους δύο κλπ) το μόνο που
θα αποθήκευα σε 2003 server είναι το /tmp partition... και αυτό με το ζόρι.
Όσο για τις τιμές αν θυμάμαι καλά, 1500 (?) ευρώ για 5 θέσεις
εργασίες... καλή πώληση τους εύχομαι. Τον ένα που έχω αφήσει σε μια
σχολή και έχει πραγματικά δεδομένα μέσα τα κάνω κάθε βράδυ rsync σε ένα
FreeBSD που κάθεται σε μια γωνία... και ξέρω ότι θα τα βρω και αύριο. Το
μόνο πραγματικό πλεονέκτημα στους Microsoft Servers είναι σε συνδυασμό
με  Windows Clients (roaming profiles, policies, software distributions
και μερικά ακόμα όπως Remote Installation Services κλπ) αλλά πολλές από
τις δυνατότητες σου αλλάζουν τα φώτα για να λειτουργήσουν και δεν είναι
αξιόπιστες. Είναι περισσότερο καλές ιδέες.