fonts @ thunderbird

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Fri Aug 24 12:38:58 EEST 2007

Κάποιος άγιος άνθρωπος που είναι ευχαριστημένος με τα fonts με τα οποία
φαίνονται τα ελληνικά στα mail που δέχεται και τα ελληνικά στα mail που
στέλνει, ας κάνει τον κόπο να μου στείλει την πληροφορία των fonts για
τα ελληνικά στο Edit->Preferences->Display->Fonts->Fonts...

To πρόβλημά μου είναι ότι για παράδειγμα απαντάω σε ένα email που μου
έχει έρθει και εμφανίζεται μια φρικτή, απαίσια και ασύμμετρη
γραμματοσειρά, που όμως αφενός δεν ξέρω ποια είναι, αφετέρου ό,τι και να
αλλάξω πάλι εκεί είναι...

ευχαριστώ!
Γ.