Πρόβλημα με growisofs/mkisofs

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu Aug 23 17:39:25 EEST 2007

Στις 23/08/2007, ημέρα Πέμπτη και ώρα 17:25 ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:
> Και οι δύο δοκιμές φαίνεται να έχουν γίνει με ext3.
>
> Και οι δύο δοκιμές απέτυχαν.
>
> Τι file system είχε το opensuse που είπες ότι έπαιξε:

# mount | grep hdb
/dev/hdb1 on / type reiserfs (rw,acl,user_xattr)
/dev/hdb4 on /data type ext3 (rw)
/dev/hdb5 on /home type reiserfs (rw)

Το /dev/hdb4 είναι αυτό όπου έχω τα αρχεία (iso και backup)
Είμαι δηλ. στο ίδιο μηχάνημα.

Η πλάκα είναι ότι όταν γράψω το DVD είτε με τη διαδικασία για 4,4GB από
sysresccd, είτε με τη διαδικασία για 8GB από opensuse, το restore δουλεύει
κανονικά - γίνεται αυτόματο restore με μία επιβεβαίωση. Τις δοκιμές τις κάνω
με ένα stick 250ΜΒ, από το οποίο έχω πάρει backup (το image win_img που
χρησιμοποιώ για το growisofs) και στο οποίο κάνω restore...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html