Πρόβλημα με growisofs/mkisofs

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu Aug 23 16:35:31 EEST 2007

Στις 23/08/2007, ημέρα Πέμπτη και ώρα 15:13 ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Τι filesystem έχει το source partition;
>
> Το μήνυμα λάθους δε φαίνεται να είναι μέρος του cdrtools-2.01 ή του
> dvd+rw-tools-7.0:
>
> % $ ll
> % total 6
> % drwxr-xr-x  33 keramida  wheel  - 2560 Sep  9  2004 cdrtools-2.01/
> % drwxrwxr-x   2 keramida  wheel  -  512 Aug 23 15:07 dvd+rw-tools-7.0/
> % $ fgrep -r 'Inode number overflow' *
> % $
>
> Μήπως το μήνυμα που βλέπεις είναι κάποιο «standard error string»,
> που αντιστοιχεί σε κάποιο errno code;  Αν και ένα σύντομο ψάξιμο
> [...]

Παρότι είμαι παντελώς άσχετος με τέτοιου είδους αναζητήσεις, νομίζω κατάλαβα
τι εννοείς

Λοιπόν έκανα δύο δοκιμές με την εντολή
	growisofs -M /dev/hdc -R -J -graft-points /sda_img=/hdb4/win_img
(το DVD ήταν ήδη γραμμένο)

1. Boot του live cd στη RAM

Έχω το ακόλουθο mount [mount-ram.txt]
και το strace μου δίνει το [strace-ram.txt]

2. Κανονικό boot

Έχω το ακόλουθο mount [mount-cd.txt]
και το strace μου δίνει το [strace-cd.txt]

Σε αυτήν την περίπτωση πήρα το μήνυμα [growisofs-cd.txt]

Τα παραπάνω είναι σε σχέση με τη διαδικασία backup/restore που κοιτάζω.
Συγκεκριμένα, εδώ προσπαθώ να γράψω το DVD των 8GB μέσα από το "System Rescue
CD". Καλά θα ήταν λοιπόν να βρεθεί μια άκρη ώστε να μπορεί να γίνει εγγραφή
του DVD των 8GB, χωρίς να χρειαστεί να φορτωθεί κάποιο άλλο λειτουργικό
(εννοώ εκτός του CD). Το ευχάριστο είναι ότι η εγγραφή του DVD των 4,4GB δεν
παρουσιάζει κανένα πρόβλημα...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html