clonezilla-sysresccd-full-mod-0.2.iso

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Tue Aug 21 13:08:30 EEST 2007

Στις 21/08/2007, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:58 ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ναι, απλά έχω 12pt DejaVu Sans Serif ως default, και διαβάζω συχνά
> κείμενα με Firefox παράθυρα τα οποία δεν είναι fullscreen.

> Το φαντάστηκα.  Τι πιθανότητα υπάρχει να σε πείσουμε να γράψεις και
> documentation σε κάτι σαν PDF, με πιο 'HOWTO-like' μορφή; :-)

Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι αυτό το φτιάχνω κατ' αρχήν για τη δουλειά,
δηλ. για ανθρώπους που δουλεύουν αποκλειστικά windows και προσπάθησα να
κρατήσω ένα πιο «φιλικό» πρόσωπο :) μη μου φοβηθεί κανένας και δε θέλει να
ούτε να το δει, όχι να το χρησιμοποιήσει...

Δοκίμασε να κάνεις μια εκτύπωση της σελίδας και δώσε την επιλογή εκτύπωσης σε
αρχείο. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι εντελώς 'HOWTO-like' μορφής αλλά
ίσως είναι αποδεκτό...

Αν όχι, το βλέπουμε και αυτό σε δεύτερο χρόνο· ούτως ή άλλως όπως βλέπεις
είναι ακόμα εργασία εν εξελίξει...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html