clonezilla-sysresccd-full-mod-0.2.iso

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Tue Aug 21 12:50:11 EEST 2007

Στις 21/08/2007, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:13 ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Το CSS είναι λίγο 'περίεργο' και σε ορισμένες περιπτώσεις[1] η σελίδα
> μπορεί να φανεί κάπως έτσι:
>
>     http://people.freebsd.org/~keramida/files/clonezilla.png

Ναι αυτό το είχα δει και εγώ, αλλά μου εμφανίζονταν μόνο όταν έκανα διαδοχικές
αυξήσεις του μεγέθους της γραμματοσειράς. Να υποθέσω ότι σου εμφανίστηκε με
το default μέγεθος γραμματοσειράς;

> Βλέπω πώς το CSS stylesheet είναι το default του site, αλλά έχει κάποια
> bugs που κάνουν δυσανάγνωστο το κείμενο.
>
> Προσωπικά, θα προτιμούσα μια εντελώς 'λιτή' σελίδα, π.χ. σαν αυτή:
>
>     http://people.freebsd.org/~keramida/files/sng-restore.html

Ναι ξέρω τι λες, να μοιάζει περισσότερο με documantation του linux...
Αλλά εφόσον το έχω μαζί με το υπόλοιπο site, είπα να κρατήσω το ίδιο look &
feel :) Άσε που έτσι όπως είναι, μπορείς να κάνεις έγχρωμη εκτύπωση και να
την έχεις για οδηγό· διαφορετικά με ασπρόμαυρη μπορεί να χαθείς (το 'χω πάθει
και αυτό...)

> [...]
> -   mount the DVD in order to have the image file availabe to the
> +   mount the DVD in order to have the image file available to the
>     system, and perform the restoration.
>
>     [ el-restore.html ]
>
>     Σε αυτήν την περίπτωση θα γράψετε ένα DVD 8GB DVD, που θα περιέχει
>     το σύστημα επαναφοράς του Clonezilla Live και το αρχείο image. Κατά
>     τη διαδικασία του restore θα εκκινήσετε το Clonezilla Live στη RAM,
>     θα προσαρτήσετε το DVD ώστε να σας είναι διαθέσιμο το αρχείο image
> -   file, και θα επανεφέρετε το σύστημά σας.
> +   file, και θα επαναφέρετε το σύστημά σας.

Αναπόφευκτα... θα τα διορθώσω

> Κάτι άλλο που με παραξένεψε, χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει το Clonezilla
> είναι ότι το κείμενο φαίνεται να υπονοεί ότι με ταυτόχρονη χρήση των
> επιλογών -b και -c το πρόγραμμα επαναφοράς τρέχει σε «batch mode» αλλά
> ζητάει επιβεβαίωση.  Αυτό είναι λίγο «ασύμβατο» με την έννοια «batch
> mode», αλλά δεν ξέρω ακόμα αν το bug είναι στο πρόγραμμα ή στο κείμενο.

Μάλλον δεν το έχω εξηγήσει εγώ σωστά...
Όταν λειτουργεί σε normal mode σου ζητάει μέσα από μια σειρά οθονών τύπου
ncurses, να του δώσεις τα στοιχεία (δίσκος, αρχείο image κλπ.)

Όταν το χρησιμοποιήσεις με το "-b -c ...." σου εμφανίζει μόνο ένα μήνυμα που
λέει "θα κάνω restore το image τάδε στο δίσκο δείνα. Πάτα ENTER για να
συνεχίσεις". Έτσι, παρότι όλα γίνονται «μόνα τους», έχεις τουλάχιστον τη
δυνατότητα να το σταματήσεις αν έχεις κάνει κάποιο λάθος -  π.χ. το έβαλες σε
λάθος μηχάνημα :)

Δεν το έχω δοκιμάσει χωρίς το -c αλλά υποθέτω ότι τότε δε θα εμφανίζει ούτε
και αυτό το μήνυμα

> Ενδιαφέρον εργαλείο φαίνεται πάντως :-)

Μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούσα norton ghost, αλλά δεν είχα usb και δίκτυο
(εκτός και αν χρησιμοποιούσα πάλι κάποιο αντίστοιχο CD)
Τώρα με αυτό έχω ένα «πλήρες» linux και μπορώ να χρησιμοποιήσω usb δίσκο ή εν
ανάγκη να αποθηκεύσω το αρχείο image σε δίσκο άλλου μηχανήματος π.χ. μέσω
samba. Και φυσικά είναι και opensource

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html