Bluetooth no ΟΒΕΧ file sharing σε openSUSE 10.2 με KDE

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Fri Aug 17 04:17:08 EEST 2007

Κατ'αρχάς δεν ξέρω εάν φταίει το KDE ή η διανομή.

το KBluetooth για KDE 3.5.7 (release 64.1 openSUSE) αναφέρει ότι
χρησιμοποιώντας το KBlueMon βλέπει μια χαρά το κινητό μου με το
address του και με σήμα 89%.

Ωραία πάω να κοιτάξω τα services βλέππω το τηλεφωνάκι και λέω όπα εδώ είμαστε
sdp://[00:1b:59:14:72:01]/
ΟΒΕΧ πουθενά θέλω να στείλω κάτι στο κινητό και δεν μπορώ

το αστείο είναι ότι όλα ήταν ΟΚ πριν το 15 Αυγουστό, τι τα θέλω τα
updates αφού σαλάτα τα έχω κάνει.

Κοιτάω και στο YaST βλέπω ότι το OBD είναι κλειστό λέω όπα εδώ είμαστε
φυσικά δίπλα γράφει το OBD το ανοίγεις μόνο αν δεν δουλεύεις με KDE ή
GNOME λέω δεν έχω να χάσω τίποτα ας προσπαθήσω.
Τίποτα. Χειρόροτερα έτσι δεν παίρνω ούτε sdp:// και δεν φαίνεται
κανένα bluetooth
καμια ιδέα κύριοι?

--
http://elkosmas.gr