PHP & MySQL connections

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Thu Aug 16 11:45:53 EEST 2007

Μια ερωτησούλα, κι ας ακούγεται κομματάκι newbie-κη:

Σε ένα PHP script, πόσο σημαντικό είναι το overhead που προκαλούν οι
αλλεπάλληλες συνδέσεις και αποσυνδέσεις σε μια βάση δεδομένων MySQL (ή άλλη)?
Αν έχω δηλαδή ένα μεγάλο και πολύπλοκο script, με αρκετές συναρτήσεις οι
οποίες αλληλεπιδρούν με τη βάση, είναι καλύτερα να συνδέομαι στη βάση στην
αρχή του script και να περνάω σ'όλες τις συναρτήσεις τον handler (αντί να
ανοιγοκλείνει τη βάση η κάθε μια)? Αξίζει τον κόπο από άποψη performance? Τι
γίνεται στην περίπτωση που 100άδες χρήστες τρέχουν το ίδιο script και
αλληλεπιδρούν με την ίδια βάση?

Υπόψιν οτι κάποιες από τις συναρτήσεις δεν είναι... συναρτήσεις αλλά μέθοδοι
αντικειμένων, που μπορεί να είναι και private, οπότε δεν είναι τόσο
straightforward να τους περνάω τον handler της βάσης. Εκτός αν τον βάλω σε
μια global variable, αλλά αυτό έχω ακούσει οτι ενέχει κίνδυνους ασφάλειας.
Και δεν μου κάθεται πολύ κομψό στα πλαίσια του αντικειμενοστραφούς
προγραμματισμού να μην είναι 100% self-contained το αντικείμενο...

Θοδωρής Λύτρας

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"