EPEIGON: delete google search page

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Aug 13 21:43:32 EEST 2007

On 2007-08-13 21:28, Christos Nouskas <nouskas at gmail.com> wrote:

> Εγώ καταλαβαίνω ότι πάααλι δεν θα βγάλεις γκόμενα, ευαίσθητε "φίλε" μου.

Μπορούμε να χαλαρώσουμε λίγο, καλοκαιριάτικα;  Η l.g.u δεν είναι το
μέρος που «βγάζει γκόμενες ο κόσμος» (αυτό μόνο ο Ζακυνθινός το έχει
προσπαθήσει και όλοι ξέρουμε τι είναι αυτός :P).

Παρεμπιπτόντως, το αρχικό email *ήταν* σεξιστικό.  Απλά δεν μας έχει
συνηθίσει ιδιαίτερα η l.g.u σε πολιτικώς ορθές απόψεις και δεν το
σχολιάσαμε κι άλλοι.