EPEIGON: delete google search page

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Mon Aug 13 18:42:11 EEST 2007

On 8/13/07, dkonst <biketobliss at gmail.com> wrote:

> Βρίσκω απαράδεκτο, άθλιο, εξυπνακίστικο, υπεροπτικό και κυρίως σεξιστικό το
> σχόλιο του φίλου που θεωρεί πως μια γυναίκα αφενός εξαρτάται οικονομικά από
> κάποιον άντρα και αφετέρου ασχολείται με επιτυχία μόνο με εσώρουχα, είτε
> γιατί δεν είναι ικανή να κάνει οτιδήποτε άλλο (εκτός φυσικά από την
> κουζίνα), είτε επιδιδόμενη σε -κατά κάποιο τρόπο- πληρωμένο έρωτα.
Το "απαράδεκτο" είναι χαρακτηρισμός στηριζόμενος στην υποκειμενική
αντίληψη και συνεπώς δεν επιδέχεται ούτε αντικειμενικής ερμηνείας ούτε
και αμφισβήτησης. Όταν κάτι είναι εξυπνακίστικο ή υπεροπτικό είναι
άθλιο και κατά συνέπεια απαράδεκτο. Όταν κάτι είναι σεξιστικό, είναι
άθλιο και κατά συνέπεια απαράδεκτο.
Η αναφορά σε οικογενειακούς λόγους θα μπορούσε να μην έχει καμμιά
σχέση με σύζυγο. Ίσως το πρόβλημα να το είχε με τον πατέρα της, στο
οποίο είχε πει ότι βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, ή με τον αδερφό/αδερφή
της που είχε ζητήσει να μην τολμήσει να πειράξει τον υπολογιστή. Να
έχεις υπόψην σου, ότι στο οικογενειακό περιβάλλον ενός παντρεμένου
ζευγαριού, είναι συνηθισμένο να ζητάει κάποιος χρήματα για αγοράσει
εσώρουχα (ναι, τα φοράνε κι οι παντρεμένοι/ες), ακόμα κι αν εργάζεται.
Σε έναν κοινό προϋπολογισμό, οι δαπάνες πρέπει να είναι
συναποφασιζόμενες. Εκτός απο την οικονομική συνεργασία, απαιτείται να
υπάρχει και κοινή ζωή. Δεν είναι δυνατόν να λες ότι θα πας στην
Αλάσκα, ενώ μένεις στην Αθήνα. Υποθέτω ότι όταν φτάσεις στο γάμο, θα
αναθεωρήσεις. Και επίσης, θεωρώ σεξιστική, προσβλητική και άρα
απαράδεκτη την άποψη ότι όλες οι γυναίκες είναι είτε παντρεμένες είτε
π...νες.

> Αυτό το "no offence" ιδίως σπάει κόκκαλα. Εδώ ένιωσα εγώ προσβεβλημένος.
>
> Στην τελική βοήθεια ζήτησε, ούτε κήρυγμα, ούτε εξυπνακισμούς. Αν δεν μπορείς
> να βοηθήσεις δεν απαντάς. Ας αναλογιστούμε τι απάντηση θα έπαιρνε ένα μέλος
> του άλλου φύλου σε παρόμοι ερώτηση. Μάλλον πιο κόσμια και πιο συντροφική.
> Γιατί όμως;

Γιατί έχω την εντύπωση ότι ακροβατείς στο λάθος σκοινί; Στο κάτω κάτω,
δεν είναι και πολύ δύσκολη η δοκιμή. Γράψε κάτι ανάλογο, υπόγραψε ως
Άδωνις Καρλαπίπας (για παράδειγμα) και στείλτο στη λίστα. Θα λάβεις
την απάντησή σου, άμεσα.
> Δημήτρης
>
> ΥΓ: Και προσπαθούσα να πείσω πριν μερικές μέρες μια κοπέλα πως είναι
> σεξιστικό από την ανάποδη να υπάρχουν αποκλειστικά γυναικεία tech groups.
> Εκείνη επέμενε πως ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι γυναίκες στο χώρο του ΙΤ
> είναι άθλιος. Τώρα κάτι καταλαβαίνω.
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι γυναίκες γενικά σε πολλούς
χώρους μπορεί να είναι και άθλιος. Εξαρτάται από το ποιος τις
αντιμετωπίζει. Ο καλύτερος τρόπος για να κυκλοφορούν γυναίκες ανάμεσά
σας, είναι να αρχίσετε να κυκλοφορήτε εσείς ανάμεσά τους.

Θεόδωρος

ΥΓ. Δεν έχω ιδέα από γυναικεία tech groups. Δε φαντάζομαι να πρόκειται
για τίποτα ροζ, έτσι;

--
Labor and Joy