printer for fc6

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sat Aug 11 13:53:20 EEST 2007

axelmangr wrote:
> Καλησπέρα παιδία
>
> Θέλω να αγοράσω έναν usb ασπρόμαυρο laser printer. Υπάρχει κανένα θέμα
> συμβατότητας που πρέπει να κοιτάξω (fc6)?
>
> Ευχαριστώ πολύ
> axelmangr

Ρίξε μια ματιά στο openprinting.org να δεις αν υποστηρίζεται το μοντέλο
που σκέφτεσαι. Γενικά έχω καλές εμπειρίες με τα HP τόσο απο αντοχή όσο
και συμβατότητα με το Linux. Μια γρήγορη συμβουλή: Πάρε ένα printer που
να υποστηρίζει κάποια standard γλώσσα (PCL5, 6 - δεν σου λέω postcript
γιατί μάλλον θα σου πέσει ακριβό). Απέφυγε τα winprinters που είναι πολύ
φτηνά (100 ευρώ και κάτω) αλλά βασίζονται στο driver για όλα. Πάρε κάτι
ακριβότερο, αξίζει.